Gokväll!

Idag tog jag sovmorgon, tills målaren kom och väckte mig! Köksfönstret skulle målas och äntligen ska mitt nya golv läggas snart! =)
Har redan valt golv en gång och sagt till min vaktmästare men han verkar ha glömt det eftersom målaren hade med sig proverna igen nu. Jaja, bara det blir fint så är jag nöjd!

Klickade hem en kaffemaskin idag, kunde inte låta bli. Har velat ha det så länge nu. En dolce gusto blev det, jag vet att den gör sjukt god latte och den har varit bäst i test. Inom ett par dagar är den min! :)



Erikas lilla hårboll till hund är här för kvällen, har kopplat bort hans pippande efter matte nu!;)
En riktig mammagris är han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0